دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
تدوین و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجو معلمان

اعظم کریمی؛ عباس قلتاش؛ علی اصغر ماشینچی

دوره 9، شماره 1 ، فروردین 1402، ، صفحه 359-370

https://doi.org/10.22034/ijes.2022.544223.1207

چکیده
  هدف : هدف این پژوهش تدوین و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی در دانشجو معلمان بود.روش شناسی: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا آمیخته (کیفی-کمی) بود. جامعه بخش کیفی کتاب‌ها و مقاله‌های مرتبط با مهارت‌های فراشناختی و تفکر کوانتومی در سی سال اخیر بودند که پس از بررسی آنها تعداد 50 مورد (12 ...  بیشتر